Deletedmom0099 Toprak2509 chicco ve wee baby var ikisi de yan durduğunda akıtıyor onun dışında sorun yaşamadım ikisinden de memnunum wee baya uygun fiyatlı
16022019 Toprak2509 canım bebedor aldım amazondan o kadar memnunumm kiii. Boyutu falanda cok iyi. Hiç akıtmıyor kesinlikle tavsiyemdir. 37₺ vermiştim yanlış hatırlamıyorsam
Ezgirella yayburcukadini pideyle su içmeye nasıl alıştı bebeğiniz ? Benim bebeğim pideyi ağzında gezdiriyor çekmeyi bilmiyor suyu
Toprak2509 Ruzgarbaby avent in biberonunu almıştım hiç memnun kalmadım oyüzden soğudum ondan. Akıtma yapıyor mu
kullanici_adi_yok Toprak2509 https://www.ciceksepeti.com/wee-baby-pipetli-bardak-340-ml-kod-761-adet-fiyati-kcm21760137 biz de bundan var memnunuz akıtma yapmıyor hic.
tugceyildiz Rossman da bebedor un pipetli suluğunu indirimde bulmuştum 330 cc’lik ben çok memnun kaldım hiç akıtma yapmıyor.
yayburcukadini Ezgirella aslında öğretmedim kendi keşfetti. Zaten ucunda su bulunuyor su ağzına deydiğinde biberon gibi çekti hemen.