Arkadaşlar kızım 4ay 5 günlük 3gundur emmiyor emmedigi için mamada aldım uykuda bile olssa fark ediyor emmiyor biboron tutmayı bilmiyor ağzına sıkıyor dum hem sütü sağıp hemde bir kere mama 30 ml kim yapıyordum 20 ml içiyordum o kadar ugrassamda emziremiyorum deli olacam issiriyor geri bırakıyor sabahtan belli emmemis mama da vermedim belki aç kalirsa tutar diye ama yok aç aç uyuyup uyanıyor emmiyor öyle ne yapabilirim kanında enfeksiyon çıktı dün götürdük acile yarında poliklge gideceğiz onla bı alakası varmıdır bilmiyorm