Selam kızlar. Bebeğime doğduğundan beri hipp mama veriyordum ama mamadan 1-2 saat sonra az da olsa kusuyordu bu yüzden golden goat mamaya geçtim eskisi kadar kalmadı ama hala kusması oluyor. Normal mi yoksa reflü mü var anlayamadım. Fışkırır tarzda değil yavaşça çıkıyor hatta bazen ağzında kalıyor ama iki gündür minicik bişey de burnundan geliyor