yasemin0728 Kizlar kese asagida dedi doktor ne olur ve ne zaman yukari cikar ne gibi seyler olur bu arada martta sezeryen olmustu
Catlakbiranne yasemin0728 Canım bebek büyüdükçe yukarı çıkıyor korkma ama dikkatli ol ağır kaldırma yukarı uzanma
Melik-28 yasemin0728 canım banada öyle demişti doktorum Cok korkmuştum şimdi oğluşum çok şükür 10 aylik dikkat gerekiyor ağır kaldirmasin yukarı uzanmaasin vs rabbim bagislasin
Sedakcby yasemin0728 kaç haftalık şuan. Kesenin aşağıda olması rahim ağzına yakın olması demek allah korusun dusuge elverişli. Ama bebek büyüdükçe yukarı da ckar ama yerlesmisse dikkat etmesi gerek
Sedakcby yasemin0728 doktor eger kese aşağıda diye bi uyarı yapmışsa dikkat etmesi gerek.. Bebek ilk alt kısımda beliriyor zaten ama 6 7. Haftalar da doktor bakıyor bebek güzel yere yerleşmiş rahmin üstünde diyor mesela. Diğer kontrole kadar ağır bişey yapmasın
Melik-28 yasemin0728 ben ilk gittiğimde 4 haftalık hamileydim sonra ki gittiğimde doktorumu değiştim 8.haftaydi kalp atışını duydum kese evet biraz assagiya yerleşmiş ama hiç bir sıkıntı yok demisti
Sedakcby yasemin0728 zordur mutlaka. 5 bucuk haftalık bir bebek yerleşmiş olmalı ama zaten. Tekrar bi kontrole gitsin riske atmasın aşağıyada yerleşmiş olabilir bebek çünkü
Catlakbiranne yasemin0728 O zamanla canım mesela doğuma yakın baya yukarda oluyor 12 den sonra çıkar korkma sadece dikkatli ol öyle üzme kendini bana da dediler ağladım baya ama çok şükür bişey olmadı 🙏