Herkese iyi akşamlar, 2 ay 13 günlük bir bebeğim var. Yaklaşık 1 aydır meme be mama reddi yaşıyorum. 3 doktora gittim ancak çözüm bulamadık . Gaz dediler, kolik dediler .. Ancak kullandığım ilaçlar hiç bir fayda etmedi . Alerji doktoruna gittik mama değişikliği yaptı, bana diyet verdi bugün 4. Gün hiç bir şey yemiyorum . Ancak çocuğum yine emmek istemiyor, memeye gelince sanki canı acıyormuş gibi oluyor . Biberonu eli ile ittiriyor . Aç kalıyor ve kilo alımı duracak diye çok korkuyorum . Ankara da önerebileceğiniz bir doktor var mı ?