kızımın doğduğundan beri bir odası yoktu, bu hafta taşınıyorum inşallah ve artık odası olacak. kalbim montessoriden yana ama gerçekten kullanışlı mı emin olamıyorum. baza alıp yanına korumalık mı taksam yoksa yine de montessori mi alsam 4-5 yaşına kadar kullanabilir mi? fikir verirseniz sevinirim 🌸