Azraaltay canım bende emziremedim ilk 10 gün. Ağzına alıyordu aslında ama ağlıyordu çekmek istiyordu beceremiyordu heralde. Ben önce sağma makinası aldım sağdım kaşık biberonla verdim. Memeyi ağzına verdim kenardan şırınga ile sıktım onu çekti. Mememi c şeklinde tutup ucunu sıkıştırıp yukarı doğru damağa değdirdim bunu tutana kadar 5 10 neyse hep yaptım. İlla c yapcam diye uğraşma a gerek yok tut memenin ucunu 2 parmağınla ağzına damağa değecek şekilde ver kafasını da memene ittir elinle. Ben kolumda zorlandığım için c şeklinde emzirme yastığı aldım çok rahat ettim. Çok ağlıyorsa biraz doyur biberonla falan sakinleştir öyle dene. Ağlarken demedikçe daha kötü yaparsın. Günlerce sabırla ağlaya zırlaya uğraştım 25. Günde falan kendi yakalamaya başladı memeyi. 40 günlük olduk şimdi tontiş olma yolunda hızla ilerliyor çok şükür sakın pes etme. Sağ ki süt artsın ben günde 1 2 kere mama da veriyorum