Angelif35 Şuan 1 aylık , doğduğu günden beri bizim durum da aynı anlattığınız gibi 😔 Dr. sordum ıslak mendilin verdiği hissiyatı sevmiyor olabilir dedi , hatta bu duruma sevinmelisin hissetme duyusu iyi gelişmiş demişti ondan sonra bu durumu daha olağan karşıladım fakat o kadar ağlaması hala içime dokunmuyor değil 🙈🙈