Deletedmom0099 kızlar montessori için bu ölçü çok mu küçük? 3-4 yaşına kadar yatabilsin istiyorum. yatağı da dahil olunca fiyat baya uygun ve sıfır kutusundaymıs ama ölçüsünden emin olamadım
Aliveannesiiii Deletedmom0099 kesinlikle küçük, ikea beşiğim 60*120. Ne yazık ki oğlum içinde asla rahat dönemiyor diye değiştiriyorum(15aylık). Fiyatı da bu yüzden uygun tutmuşlar büyük ihtimal.
minikmerinos Deletedmom0099 görüntü ile ölçü kesinlikle uymuyor bence benimki 100 150 bu çok büyük duruyor benimkine göre bile . 70 çok dar yatmak istemez bence bir syre sonra benim 100 onda bile daha geniş yer arıyor
Deletedmom0099 Reyna evet ben şimdi kendi park yatağımın ölçüsüne baktım 60*100müs yani ondan bi farkı yok gerçekten
Salkim Normal beşik zaten 60/120 oluyor Buda park yatak kadardır büyük görünüyor resimde yatmaz yani o kadar
Deletedmom0099 Salkim evet park yatağımu ölçtüm hemen hemen aynıymıs gerek yok o yüzden teşekkür ederim yorumunuz icin 🌸
Deletedmom0099 Aliveannesiiii evet evet kesinlikle o yüzden. bende şimdi park yatağımıza baktım 60*100 falan ölçüsü yani hiç fark yok neredeyse
yaseanne1 Büyük olsun baya kullansın derseniz tek kişilik (90×190) ya da yakınlarında bir şey bakın. Ben 90×190 yaptıracağım yaza doğru. Bu çok küçük .
Deletedmom0099 yaseanne1 evet bende normalde o boyut düşünüyorum denk gelince acaba mı dedim ama gerçekten küçük
snyck Deletedmom0099 120ye 200 olanı yatak dahil 1900e yaptırdım 3 kişi bile yatıyoruz bu resimdeki park beşik ölçüsünde kızım 2.5 yaşında boyu zaten 104 cm yani benim kiz olsa şuan bile sigamaz