Bugün bi post açmıştım covid olabilir miyiz acaba diye test verdim gerçekten de pozitifmişim 1 yaşında oğlum var onunda dünden beri ateşi var ama bugün akşam üstü biraz daha iyi oldu ateşinin inadı kırıldı. İlçe sağlıktan aradılar bi kaç gün emzirmeye ara verirseniz ilaç getirelim dediler getirin dedim ama emin değilim muhtemelen kullanmıcam tecrübeli olan arkadaşlar önerilerinize ihtiyacım var öncelikle oğlum için tabi ki evde ne gibi tedavi yapabilirim siz neler yaptınız