Kızlar bu bana hurafe geliyor du fakat dün 2 bardak meyve suyu içtim ara ara da içiyordum sanki sütüm azaldı gibi neden diceksiniz
bebegim sabah emdi iyi güzel , öğlen biraz kabak çorbası yaptım 3 çorba kaşığı kadar falan içti dedim belki o yüzden çok emmeden uyudu, ikindi de verdim biraz içti ama bir süre sonra meme ile elleriyle hamur gibi oynadı ıkındı sinirlenir gibi anlam veremdim belki oyun oynuyor dedim ama sıkınca süt gelmedi acaba hepsini bitirdi diye ni gelmedi ? sonra süt arttıcı içtim, su içtim yarım saat sonra sıkınca geldi mutlu oldum bir an korktum şimdi yine akşam uykusuna yatırdım hani ara ara içti ama normalde içtiği gibi yutkunma sesi duymadım ama uyudu aç olsa uyur mu ? Ay bi akıl verin ne oldu hiç anlayamadım acaba dişi mi çıkıyor diyorum 6 aylık yoksa süt mü azaldı bu aralar çok az su iÇiyorum , yada huysuzluk mu yapıyor ?? Sizce neden ?