hakikizeytinyagi Kullanan var mı ? varsa hangi marka ve memnun mu kaç yıldır kullanıyorsunuz ? Kaça aldınız ? cevaplar için şimdiden teşekkürler
Tuba hakikizeytinyagi 6 senedir bosch MUM4 MUM4405 kullanıyorum her şeyi yapıyorum içinde memnunum. o zamanları 70€'ya aldıydım, türkiyede fiyatı ne kadar bilmiyorum 🌸