Ateşi çıktığında pedifen veriyorum ben direk bi o düşürüyor fitil de anlık ama ağladığı için tekrar çıkıyor yaptığımda. Ben bu aşıdan acayip korkuyorum çünkü bizimkinin ateş bi çıktı mı çok zor düşüyor fitiller ilaçlar duşlar hiç saatini beklemeden vermek zorunda kalıyorum ateş düşürücüyü. Calpol hiç bi zaman düşürmedi mesela