4mevsim_1esila Kızlar benim kızımda süt alerjisi çıktı gece yatarken ne içirmem lazım süte alıştı içmeden uyumuyo mama verenler varmı 🥱🙂
inci_34 4mevsim_1esila alerji için mamalr var sigortaua yazarsa doktorunuz bedavaya bile alabilirsiniz
Caylakanne Aptamil pregomin as 400 kullanıyoruz biz. Normelde 250 tl civari doktor yazarsa ücretsiz. Biz rapor çıkarttık ücretsiz alıyoruz.