Anneler herkese selam 4 gün önce normal doğumla yavrumu kucağıma aldım ilk iki gün sutum az diye bir iki öğün mama takviyesi yaptık 3 gündür uyuyup uyanması düzenli idi bugün gece de rahatti fakat sabah 6 dan beri uyumuyor baya emdi gaz da çıkardım altıda temiz ağlama ara ara ama gözler hep açık neden olmuş olabilir