AntiFilozof eski anne şeyleri verdim desem yeridir. Çünkü hicbirsey yemiyordum. Fırın ekmeğinin içini sanki kuş yemeği gibi küçük küçük kaseye dogruyordum sonra az birşey peynir sonra yumurta sarısı bir bardak açık çay içine siz ne kadar katmak istiyorsaniz ben 2 şeker katiyordum bir güzel karisitiyordum çorba kıvamına gelene kadar . Biliyorum şeker çok zararsız ama benim yapabileceğim hiç birşey yoktu çünkü doktora goturuyordum nafile doktor nasıl besliyorsan öyle besle dedi çok zor bir bebekti . Mesela dolma yapardım artan dolma içini ona çorba yapardım . Şehriye çorbası yapardım bir buçuk yastan sonra onu çok severek içiyordu .tavuk çorbası . Aklınıza gelebilecek herşeyi yaptım .sadece yediklerini yazdım size .şimdiki bebegime dua ediyorum inşallah ablası gibi olmaz çok iştahlı olur .yaptığım çorbaları içsin mememi alsın 2 yasa kadar formül mamada içsin . Çok çektim be 😅destan yazmışım .