3 aylık bebegimi burun tıkanıklığı için kbb ye götürdüm. Sol burun deliğinden nefes alamıyor dedi ve tomografi verdi. Bende hemen çektirdim. Fakat tomografi bebekler için aşırı zararliymis. Dunden beri kendimi yedim. :( fakat bugun bi doktor elbette zarari vardır fakar bunlar bir iki dört beş çekimde erki etcek zararlar değildir dedi. Aşırı korkuyorum. Daha once çektiren var mi? Bilgilendirme yapılmış mıydı size?