Ben de teklisini kullandım. O kadar güzel bir ürün ki.. bence neyi varsa kaliteli.. lansinoh markayı bu şekilde öğrendim. Ve bu yorumu yazmadan da geçemedim :) tavsiye ederim ve mutlaka alın derim. Ben de ikili düşünüyordum ama satan kişi bile tekli tavsiye etti. Tekli öneririm..