Kbra3434 8 aylık bebeğim var sünnet ettirmeyi düşünüyorum. Lokal anestezi mi önerirsiniz yoksa tam bayıltma mi ? Bu süreci nasıl atlattiniz. Bilgi verir misiniz 😊 şimdiden teşekkür ederim 😊
barbarosunannesi Kbra3434 oğlum ameliyati ile birlikte yapmıştı doktor ama sadece sünnet için gitsem heralde bayiltin derdim çünkü hareketli bı bebekti durmazdi .bı iki gün ağlıyor sonra geçiyor krem veriyorlar sürmeniz için
Arasbeyinannesi Kbra3434 oğlum 55 günlükken lokal oldu ilk gün çok mızmızlandı ama sonra toparladı iyileşmesi bir kaç günde iyileşiyor ama şişliği biraz kaldı oda 1 haftaya indi