Son bi aydır gece uykularımız berbat durumda kafayı yemek üzereyim resmen bu zaman kadar hiç bu kadar problem yaşamamıştık.gece uykusuna yatarken problem yok ama bi kaç saat sonra ağlayarak kalkıyor ve gecenin 3-4 saati ayakta geçiyoruz gaz mı diş mi üşüttümü agrısımı var derdi ne acaba demekten care bulmamdan aslında bulamamaktan çok bunaldım resmen düzenli uykusu gitti bi aydır başka bi bebek oldu 🙄birden bu şekilde değişiklik yaşayan varmı ? Tek uyku yapıyoruz ama yinede gece uzun süre uyanık geçiriyor 🙄yardım edebilecek biri varmı