Biannee1 40 günlük bebeğimde doktor bronşit başlangıcı var dedi ve bana üç saate bir emzir emzirmek bronşiti tetikler dedi bu hastalıktan nasıl kurtulucaz ne zaman geçer oğlumu huysuz gördükçe mahvoluyorum
ikizerkekannesi Biannee1 3 yaşındaki yeğenim şuan hastahanede bronşitten iyi takip edin gerekirse 1-2 gün sonra tekrar götürün ilaçlar işe Yaramış mı kontrol ettirin çok geçmiş olsun
Ksedakaya Biannee1 geçmiş olsun. Benimde bebeğim 4 aylık büyük oğlumdan geçti. İkisine de hava verdik. Öyle geçti. Eğer ciğerlerine inmişse havasız geçmez. Ve burnunu sürekli sterimar sprey ve otri bebeyle temizliyorum. Sekresyonu atmadan geçmez. Havalarda sekresyonu atması için.