InancDemir20 Az önce instagramda kabız olan bebekler için mamasının içine bir kaşık zeytınyağı koyuyordu. Anne sütümü yoksa devam sütümü bilmiyorum ama bu doğrumu acaba ? Devam sütüne saf zeytinyağı koyabiliyor muyum? Rahat tuvaletini yapabilmes için
3MelekAnnesi3 InancDemir20 ben direk içiriyorum yenidogan doktoru içir demişti bana kabız durum varsa
Ebru-isil InancDemir20 oluyordur büyük ihtimalle çünkü kullandığımız demir ve vitamin damlasında da yağ var bi sıkıntı yaşamadım
Mucizemsin21 InancDemir20 şimdi işinize karışmak gibi olmasında bana doktorum önerdi ben koyuyorum hatta hemen hemen her mamasına azar azar katıyorum kabız olmaması için tabi siz doktorunuza sorun yinede biz 1 aylıkken koymaya başladık 🥰
InancDemir20 Mucizemsin21 benim oglum 15 aylık bencede bir sıkıntı yoktur dıye düşünüyorum. Su cok ıcmıyor kabızlıgı biraz ondan ama zeytınyagını direktte içmiyor o yüzden mamasına katmak mantıklı geldi😊
Mucizemsin21 InancDemir20 aynen canım ben her mamasına yarım çay kaşığı katıyorum 2 ay 20 günlüğüz biraz fazla cıvıklaştını gördümde kakasının bi kaç mamasına katmıyorum hemen katılaşıyor zaten sonra bizde çok çektik kabızlıktan kan gelirdi poposundan da geçti çok şükür duphalacı da ver doktorunun dediği şekilde oda çok işe yarıyor canım
InancDemir20 Mucizemsin21 ah kıyamam cok zor öylede ya büyük insan için zor bebeklere hiç kıyamam🥺 ınsallah birdaha olmazz