Benim oğlum da 21 e yükselmişti acil yatış yapıldı sık sık emziriyordum oysa 1 gece ışık tedavisi aldı sariligi 6 ya düştü 2 gun içinde tekrar 14 e çıktı sürekli hastane git gel 1 ay devam etti doktor bütün tahlilleri yaptı temiz uzayan sarilik dedi 1 ayı dolmadan mama takviyesi istedi günde 30 cc onu bile içmiyordu ama atlattık oylelikle çok şükür sonra mamayı kestik 1 aylıkken canini sıkma düzelecek insaAllah biraz sabır istiyor