Hanımlar hamileliğimi el bebek gül bebek geçirdim yani hayatımın en güzel senesi diyebilirim sıfır stresti herşey çok güzeldi, bunu söylüyorum çünkü herkes hamileliğinde çok gerginsindir vs diyor. 10 buçuk aylık kızım öfke krizlerine giriyor yani öyle böyle değil yumruklarını sıkıp kıpkırmızı oluyor kendini yerden yere atıyor kafasını duvarlara vuruyor saçlarını yoluyor deliye dönüyor resmen kontrolünü kaybediyor avazı çıktığı kadar bağırıyor bu normal mi cidden bunu en çok oynamasının tehlikeli olduğu birşeyi alınca kucağımdan bırakınca yada az uyuyup kalktığında vs yapıyor daha yaşında bile olmayan bebek cidden bu kadar sinirli olabilir mi görmeniz lazım o kriz anlarını yüreğim ağzıma geliyor morarana kadar içi çıkacak gibi ağlıyor yerlere vuruyor elinde birşey varsa kafama atıyor banada vuruyor nasıl bir çözüm bulabilirim buna