Kızlar merhaba. Oğlum 19 aya doğru gidiyor ve geçmeyen bir piştiği var. Neredeyse 1 ay olacak sürekli tekrarlıyor. Bugün doktor alerji olabilir dedi. Domates çok yiyordu 2 haftadır vermemeye çalışıyorum, ozaman ondan değil dedi. Süt proteinine alerjisi olabilir dedi. Başına gelen var mı? Baya şaşkınım bu çocuk uzun süredir süt içiyor, emzirirken de bir sıkıntımız olmamıştı şimdi neyin nesi anlamadım. 🥺🤷