Guzel anneler birkac gündür günde bir yada iki kere zorla emziriyordum yani ac olduğu halde istemiyo ağlıyordu ama bir saat falan daha bekleyince zorla emiyordu fakat bugün açlıktan ağladığı halde asiri ağlıyor ve memeyi almıyor en son biraz biberona sagip tattirdim sonra memeyi aldı. Acaba kızım meme reddi mi yaşıyor duzelir mi bu durumu yaşayan var mı bu arada kızım 2 aylik