Merhaba bebeğim 10 aylık. Elimden geldiği kadar Sağlıklı beslenmesine özen gösteriyorum. Farklı tatlar farklı yiyecekler de tatsın istiyorum.Sizin bildiğiniz bebeğinize yedirdiğiniz kendinizin hazırladığı mamalar ve ya yemek varsa paylaşırsanız sevinirim