Casper9061 Doğuştan Hipotiroidi olup ilaç tedavisi gören bir süre sonra ilacı bırakıp atlatan bana umut olacak aileler var mı?
Ouysaler Casper9061 merhaba biz 2 buçuk aylığız ve ilaç kullanıyoruz. Bir süre kullanıp değerleri normale dönen çok duydum. Benim de umudum bırakıp ilaçsız devam edenler. Sıkmayın canınızı allahtan çözümü olan bir sorun
Casper9061 Ouysaler şuan 9 aylığız ilacı biraz azalttık ve tsh hemen yükseldi muhtemelen ömürlük bizimki , Allah daha beterinden korusun yapacak bir şey yok.