Eliiifffff canım normal geldi kilosu bana benim oğlum 2 aylıkken 6350 kg ydu ama bizim foğum kilomuz gazlaydı sizin foğum kilonuza göre çok çok güzel ayda 1200 kg gibi almş ki bu çok güzel hatta ortalamanın üstü 🥰 içiniz rhat olsun benim bebeğimde şuan 3 ay 23 günlük dışarda benimkide çok gülmez etmez banada dıyorlar hep yorgun uykulu hiç canlı değil vs bende dıyorum normal daha küçük çünkü kalkıp tepenzde cirit atacak değil ya 3,5 aylık bebek