20 günlük olduk ve 20 gündür ilk şırınga sonra da biberonla sağıpta veriyorum sütümü. Memeyi emmek istiyor ama ucu yok. Göğüs ucu aldım istemedi,şırıngayla ucunu çıkarttım geri kaçtı. Artık sağmaktan sütüm azaldı. Bu gün üzüntüden oturdum hüngür hüngür ağladım. Başına gelip bu sorunu halleden var mı ? Nolur yardım edin oğlum anne sütünden mahrum kalacak çok üzülüyorum 😭