Duyulurum Kusciviltisi kalıplar büyük ama giydirme çıkarma kolaylığı açısından 12-18 almalısınız. Ben tam ayına uygun alıyorum oğluma. Ve hatta oversize tercih ediyorum giydirip çıkarırken çok daha rahat oluyor
Kusciviltisi Duyulurum zaten bir kaç kişi dışında herkes 12-18 dedi yüksek ihtimal 12-18 alacağım onu diğer bahar bile giyer
theAna Kusciviltisi merhaba benim oğlum da kasımda 12 aylık olacak ben hep 12-18 alıyorum daha iyi oluyor. Boya bakarak alıyorum hep ben. Bebeğinizin boyu kaç cm?
theAna Kusciviltisi maşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah. O zamana kadar boyu kaç olacak kilosu kaç olacak belli olmaz en iyisi büyük almak. Lcw 12-18 aylık beden tablosunda 80-86 cm görünüyor ama oğlumun boyu 76 cm 12-18 giyiyor.
Pcoslubiranne Kusciviltisi bebeginizin yapisiyla alakali bu durum. Minyonsa ancak 9-12 olabilir. 3 Yasinda ogluma ben 7-8 yas aliyorum hatta gecen gun aldim.
serebro Kusciviltisi nisan ayında 1 yaşını doldurmuştu bütün yazlıkları lcwdan 12-18 aldım koca yaz rahatla giydi
MeryeminAnnsi Kusciviltisi kac kg boyu kac? Benim bebegim iri degil 9 aylik 9-12 giydiriyorum bence kucuk olur kisi cikarmaz
YelizDmr Kusciviltisi iki üç ay daha giyer tahminim şöyle söyleyeyim 3/6 aylık olanları şuan giyiyor oluyor. 9 aylıkken 8 kiloydu şu an bilmiyorum ne kadar oldu kilosu.