ikikizannesi1 Erkek Bebeklerin mi dogumlari zor oluyor ? Kiz Bebeklerin mi dogumlari zor oluyor ? Her insan bünyesi farklidir elbet sadece tahmin benim kizim oldu zor bir dogum oldu örnek sizler
Tuba ikikizannesi1 oglum oldu, suyum geldi 30 saat sanci cektim gelmek istemedi 3cmda kaldi sezeryana alindim🙄
dalincik ikikizannesi1 cinsiyetle alakali degil bence 1. ve 2.ci dogum ile alakali..ilk dogumum zordu 2.ci dogumum cok kolay oldu
Ayysvmyl dalincik bence her doğum kendine has . İlk kızım oldu çok aynı sancı çektim ama doğum ani çok kolay oldu. 2. Erkekti nerdeyse sancı çekmedim ama doğum esnasında çok zorlandım ve sonrasında da çok ağrım oldu.
Sabriyeilke Cinsiyetle ne alakasi var ki dogumun bunye meselesi bence benim kizim oldu hayet rahattim hic sanci cekmedim diye bilirim normal olmasina ragmen
Niesel ikikizannesi1 erkek bebeğin doğumu nasıl olur bilmiyorum ☺️ iki kızım var ikiside çok zor doğdu 42+ hft 😌 suni sancı ile 🤦🏻♀️
Habibe35 Oğlum oldu. 41 hafta doldu ağrı açılma yoktu. Suni sancı ile üç saatte normal doğum yaptım. Paşam 4080 gr ve eli kafasının yanında doğdu. Dünyanın dikişi atıldı. Ölüm gibi bişeydi ama kimse ölmedi. Çok şükür ikimizde şimdi çok iyiyiz 😊
YDM Habibe35 Maşallah size . Benimde kilolu bebek dediler açılma sancı hicbirsey yoktu 41+2 olduk Dr sezeryana aldı normal çok istedim senin bebis benim oğlumdan kilolu doğmuş suni sancı almadım risk olur diye . Yazdıkların aynı bendeki durum
Sedefbxl ikikizannesi1 bence canım ılk ve ıkıncı dogumda cok fark edıyo kızımda 42haftada sunı sancıyla zor dogurdum oglumda 39-2 de kendı sancımla cok kolay dogurdum gelıs yolu acık oldugu ıcın ıkısıde normal dogum
Habibe35 YDM benide sezaryen diye yatırdılar ama ben normal diye direnince doktor kabul etti. Ama bu kadar kilolu olduğunu bilsem ısrar etmezdim. İkimizi de riske attım.
YDM Habibe35 Bende direttim ama Dr pek önermedi ama yine de yazmıştı suni sancı bu sefer ben almadım direk anestezi işlemlerini yapmıştık riske girmek istemedim çünki hiç iyi şeyler duymadım. Seninle aynı şeyler olmuş
YDM Habibe35 Habibe35 Bende direttim ama Dr pek önermedi ama yine de yazmıştı suni sancı bu sefer ben almadım direk anestezi işlemlerini yapmıştık riske girmek istemedim çünki hiç iyi şeyler duymadım. Seninle aynı şeyler olmuş