bbosphorussss Gamzee42 ben de ayni sekildw post actim bugun ama cok reaksiyon alamadim. Dr muzla konustuk ates onemli degil ama hirilti olursa mutlaka 112yi arayin dedi. ALLAH sifa versin.kacinci gundesiniz
bbosphorussss Gamzee42 nasil oldunuz bebiginiz nasil 🥺 benim oglum da anca kendine gelmeye basladi öksürüğü kaldi bi tek
Gamzee42 bbosphorussss Ateşi düşmeye başladı ama öksürük artıyor ilk günlere nazaran daha iyi. Peki sizin kaçıncı gününüz?
bbosphorussss Gamzee42 sali basladi ateşi dun bi kere atesi cikti bugun hic ateşimiz cikmadi cok sukur. Öksürdügü icin dün ayaginin altina sarimsak+zeytinyag+cörekotuyaği küŕü yapmıştim(kendime) ona da sürdüm öksürügü azaldi baya .