Benim 1 yıldır spiralim var ve ocaktan beri uzun süren kanamalarım oluyor. Ayın 3 haftası kanamam olduğu bile oldu. Fakat 1 ayı geçti hiç kanamam olmadı. 2 gündür de ara ara mide bulantım oldu. Şu an içime bi şüphe düştü acaba spiral takılıyken hamile kalınır mı yada kalan var mı?