mrvklncc ben kızıma yaptırmıştım 2 doz rotarix i. Aile hekimimiz yaptırmamızı önderdi gerçi o önermeseydi de yaptıracaktım ben ama neyse rotarix aşısı ağızdan veriliyor çocuklara damla gibi düşünün ağrı ateş vs gibi bir durumda yaşamıyor çocuklar çok şükür