Kızlar oglum 2 gündür balgamlı öksürmeye basladı gece banyo ettirmiştim sanırım üşüttü yarın aile hekime gitcem ama evde yapabileceğim dogal seyler var mı yedirip içirmek dışında mesela viks sürebilir miyim ayak altına veya zeytinyağı sarımsak karısımı ya da sogan karanfil koyabilir miyim basına 19 aylık ogluma yapıyorum ama bu cok kücük oldugu için yanlıs bişey yapmak istemedim yapsam sorun olur mu ya da sizin sunu yap dediginiz bişey varsa fikir almak istiyorum