Ebrarliva12 Kızlar her ay kaşık agiris ve mide bulantısı yasiyorum neyden oluyor acaba bunu yaşıyan varmı sanki hamilemisin gibi oluyor bana ama her ay böyle oluyor bide korunuyoruz hamile kalma riskik düşük
yagmuryildizmetin Ebrarliva12 merhaba yıllar olmuş yazalı ama her ay aynı sorunu ben de yaşıyorum hatta regl değilken bile oluyor bazen. Sizin sorunun sebebini öğrenebildiniz mi acaba 😇