Hatice0113 Turuncukafa15- nasıl yapıyorsunuz biberli ekmeği, tarif verirmisiniz ben çok seviyorum😍 zamanında yerdik şimdi yapmayı bilmiyoruz.
Turuncukafa15- Hatice0113 😘3 4 tane soğanı ince doğruyorsnz 4 5 kaşık salça koyuyorsunz tabi çok olmasın derseniz azaltabilirsinz isteğe bağlı ama rengi koyı olacak baya ☺️ sonra çökeleği ekliyorsunuz ( hatay çökeleği ) yada beyaz çökelek ama hatayın çökeleğiyle daha enfes oluyor. Çörek otu susam kekik kimyon zeytinyağı ekleyip karışrıyorsunuz , tuz eklemedim çünkü biber salçası fazla koyulduğu için tuzu çok iyi oluyor . daha sonra fırına ☺️ Evde hamuruyla uğraşmadm fırında yaptırıyoruz ☺️ Bu tarifden yaklaşık 20 tane kadar çıkıyor . Resmini atarım size . Ve burda büyük yapıyorlar . Umarım anlatabilmişimdir ☺️🌸
Hatice0113 Turuncukafa15- Teşekkür ederim çok güzel anlattınız lahmacun tarzı oluyor zaten değilmi onun gibi yapılıyor benim bildiğim tandırda yaparlar bende deneyeceğim bakalım nasıl yaparsam artık
Birsenkerim Naciyeylmz yok gögüsü parça olarak alıyorum bimde var ya ondan alıyorum. Diğer parçalarını dolaba atıp sonra pilav felan yapıyorum.
Turuncukafa15- Hatice0113 içi aynı şekilde hazırlayın fırına gönderin enfes oluyor . Aynen aslında köyde tandırda yaparlar ama apartmanda olduğum için imkansız 😀 evet lahmacun gibi büyük yapıyorlar. Tercihe göre iç hazırlarken acı pul biberde koyuluyor