Nuran84 Mrblar bnm bebegm emerken gögsümde sızlama oluyordu ama artık olmuyor sızlama neden aceba böyle başına gelen varmı
Honki_Ponki Nuran84 Süt kanallarının süt ürettigini belirtiyor canım o yüzden oluyor benim ilk aylarda çok olurdu 6ay bittikten sonra olmadı ama gecen gün tekrar oldubenim kızım da 16 aylık ama arada oluyor yine
Nuran84 Honki_Ponki benim sorum sızlaması dgl sızlamaması neden sızlamıyor gögüslerim şişerdi şimdi şişmşyor
Alminazli Süt kanallarının genişlemesiyle olur süt akışı sağlandığı icin bebek emerken kanallar genişler bazen ağrı duyabilirsiniz
Honki_Ponki Gögüslerin sişmiyorsa terbiye olmustur belki kuzum süt üretimin vardır merak etme sızlamamasını bilemiycem ama olmasada sütün üretiliyor dur yani diye düşünüyorum yani
Honki_Ponki Nuran84 Terbiye olmus kuzum memeler bi zaman sonra terbiye olur ben dogum yaptıgımın haftasında yumusadı memelerim pürsümüştü sütlerim dolu dolu olmuyordu mesela ama vebek emdikce süt gelir korkma
Honki_Ponki Nuran84 Bebeginin ihtiyacı kadar sürün üretimi oluyor artık beynin uyarı veriyor süt üretimi için
Honki_Ponki Nuran84 şimdi olmuyor ama dedigim gibi 6 ay lık olanaca oluyordu arada sızlama gecen gün ilk defa oldu banada tuhaf geldi valla