Merhaba arkadaşlar 2 yıl önce doğum yaptım. Hamileliğimin 7. Haftasında kanamam oldu doktor 5 gün üst üste proluton yaptırdı. Sonrasında 6 aya kadar oldum. 15-20 tane😢Şiddetli ağrılarım son aylarda yürüyememe bile oldu. Doktor değiştirince hemen kesti. Doğum sonra geçmeyen ağrılarım siyatik sandık dğn annem ovdu ve yumru yumru birikmiş perişan haldeyim. Fizik tedaviye gittim ama ağrılarımın iğneden olduğunu ben yeni anladım çarşamba gidşcem tekrar ölüyorum cidden bunun için ne yapabilirim aynı durumda olan var mı maffetti beni bu iğne çok yağlı ve ağır ne zamna düzelir