Esrvl Merhaba anneler. 2 aylık bebeğime Aptamil gaz yaptığı için dün Sma’ya geçtim. Fakat altını değiştirdiğimde kakası farklı kokuyor, ama kötü kokulu değil. Bu mama değişikliğinden midir yoksa bir sorun mu var hastaneye gideyimmi?
Mlke301020 Esrvl içeriğinden alakalıdır büyük ihtimalle. Yalnız kakasını nimetlere benzetmeseniz hem günah hem biraz mide bulandırıcı 😩😬😬
Mlke301020 Esrvl yok sıkıntı olacağını düşünmüyorum ekstra eklenen fark ettiğiniz rahatsızlığı yoksa mama içeriğindendir