7 aylık bebegim bir aylıkken memeyi bıraktı sonra formül süte geçtik onu içiriyordun normalde iki saate 100 cc ama anneme geldik orda bi tane süt içiremedim niye böylr oldu anlamadım ek gıdayı yiyor ama agzına biberon açmıyor bi haftadır burdayız ve içmiyor sütler hep yazık oluyor ne yapabilirm başka bi hafta daha burdayız?