milasuna Kızlar kızıma 1 yaş hediyesi olarak döviz hesabi açtırmayi düşünüyoruz önerileriniz neler. Hangi banka olmalı kâr zarar ilişkisi nasıl sizce mantıklı bir yatırım mı tavsiyelerinizi bekliyorum güzel anneler. Birde hangi banka ve hangi kur olmalı 🙏
Emelingoo milasuna Kuveyt Türk makas aralığı en düşük olan banka. Fakat çocuğa olacağı için anladığım kadarıyla uzun vadede bir yatırım olucak. O sebeple çok da farketmez hangi banka olacağı.
E_doga milasuna ben kızıma hayat sigortası yaptırdım dolar üzerinden sabit kurla ödeme yapıyorum . İlerde çekip kullanabilir yada paraya dokunmayıp gençken emekli olabilir ona kalmış
Tuba_engn milasuna Eşim İşbankası çalışanı, Oğlumun adına BES açtık. Ama oğluma, Küvette kendi adıma hesap açarak birikim yapıyoruz. Makas aralığı daha az.
Deletedmom5284 Ben ziraatten açtım kızıma, BES hesabınıda ordan açtırdım, vadesiz açtım faiz almıyor kesinlikle, döviz hesabını ben kendi adıma açtım, kızımınki TL
Tuba_engn milasuna BES aynen onun adına olduğu için… Küveyt benim adıma, vekil olarak bebeğimin adını veriyorum oldu ki bir şey olursa hesap ona geçiyor.