Merhaba canım anneler. Bebeğim 7.ayın içinde emzirmeye ve gazlı bebek olduğu için tıbbi mamaya devam ediyorum. Yiyip içtiklerime o kadar dikkat ediyorum ki inanamazsınız. Ama buna rağmen oğlumun gazı ilk günkü şiddetiyle devam ediyor. Ne damlalar, ne mamalar, sıcak havlular, sıcak su torbaları, ilaçlar, rezeneler,kimyon çayları , yel cevizleri kısaca aklınıza ne gelirse denedik olmadı geçmedi. İnek sütüne alerjisi olabilir dedi doktor ağzıma süt ürünü değdirmedim yine aynı. Geçmiyor geçmiyor var mı önerisi olan ya da benzerini yaşayan 🤦🏻♀️ Valla kafayı yicem