Merhaba bebeğinizin küçülenlerini ne yapıyorsunuz satan var mı? Şu an çalışmıyorum baya da borcumuz var bu yüzden yeni kıyafet alabilmek için dolap vs uygulamalardan satıyorum ama içim de acıyor bazen 3/1 fiyatından gidiyor yepyeni 😔 ablam da diyor satma başka bebeğin olursa kıyafet bulamazsın 😔 haklı ama bilemiyorum başka çocuk istemiyorum ama mecbur kardeşiz kalmasın diye yaparım sanırım. Böyle benim gibi tecrübe etmiş olan var mı. Satıp 2. Bebeğe yeni mi aldınız 🤔