Elinaz bisenakillisinzaten 3 saati sakın geçirme canım 2 saatte bir emzir ben mık dese emziriyordum bebeğimi
Nurtalib bisenakillisinzaten her ağladığında emziriyorum acaba ac mi diye uyurken de hic uyandirmiyorum geceleri falan
61arzu Benimde 2 aylık bebeğim Valla benn mamadan önce mamadan sonra bazen 3 saatte bir bazende uyandığında zaten acıktıgında uyanıyır doktorumuz uykusunu bölmeyin uyanınca yedirin demişti bazende öyle yapıyorum hiç bölmüyırum uykusunu