Merhabalar . Ben 7.ayda regli olmaya başladım ama çok düzensiz hiç günü gününe tutmuyor hep endişeli oluyorum emziriyorum . Sanırım emzirdigim için düzensiz oluyor . Geçen ay hamile miyim diye korktum test yaptım ama negatif çıktı çok şükür kızım büyümeden tekrar çocuk istemiyorum şuan:)