Selamlar güzel anneler 🌺
Dün oğlumun öğlen uykusu birkaç saat gecikti. Haliyle çok uzun uyumadı, 1saat felan uyuduysa. Ama uyanınca aşırı mızmızlandı. Sanki gece uykusundan uyanmış gibiydi. Gece de deliksiz uyudu ben şok 😂 Acaba artık öğlen uykusu istemiyor mu anlayamadım? Tecrübeli annelerden tavsiyelere açığım ☺️