Kızlar benim oğlum 15 aylık ama hala katı gıda yiyemiyor öğürüyor yani şöyle çorbanın içindeki kıymadan bile öğürüyor muzu çatalla ezip veriyorum hala istiyorum ki küçük küçük doğrayım öyle yesin ama asla çiğnemiyor gösteriyoruz babasıda bende hep karşısına geçip çiğneme hareketi yapıyoruz ama yok 5. Ayda tadımlara başladık biz çok blender yapmadım aslında niye böyle oldu anlamıyorum eline veriyorum yalıyor ısırma denen bişey yok bir şekilde ısırsa da onu çiğnemiyor diliyle dışarı atıyor bana ne önerirsiniz yaşıtları herşey yiyor ya üzülüyorum