Ebrukartal23 Merhaba 14 aylık bebeğin bronşit, zatürre başlangıcı dediler, ilk defa bu kadar kotu hasta, çabuk iyileşmesi için napabilirim tavsiye verir misiniz
Vanilya Ebrukartal23 Geçmiş olsun bilgim ypk üstte kalsın. Fakat evi sürekli havalandırın çocuğun üşümemesine dikkat ederek. İnşallah deneyimli anneler görür
GoGirl Ebrukartal23 gecmis olsun ilaclari saatli gunu gunune kullanmaya dikkat edin terleyip sogumasin.
nurayesila Bize de 2 ayllıkken zatürre dediler ama bronşiolitmiş bir hafta hastanede yattık antibiyotik tedavisi gördük geçti ancak üç gün önce tekrar grip olduk sanırım burun akıntısı varsa bol bol temizlemek gerekiyor tıkalı kalmasına izin vermeyin cold mix yakasına damlatıyorum burnunu açıyor aynı zamanda ama size bir tavsiyem daha kesinlikle devlet hastanesine götürün özeller çocuklar konusunda çok ihmalkar devlette uzman doktorlar var ve çok iyi ilgilenmişlerdi üşütmeyin de terletmeyin de çok geçmiş olsun dualarım sizinle 🙏🏻